Kim jesteśmy?

Firma Henderson Consulting Polska Sp. z o.o. świadczy usługi doradczo-rozwojowe dla międzynarodowych korporacji oraz polskich przedsiębiorstw.

Jednym z sześciu kierunków działalności firmy jest pogłębienie problematyki i prowadzenie dalszych badań empirycznych oraz wsparcie przedsiębiorstw w rozwoju pracowników działów sprzedaży w obszarze deficytów dotyczących niskiego poziomu świadomości biznesowej. Twórcą i jednym z Partnerów Zarządzającym w firmie Henderson Consulting Polska Sp. z o.o. jest Wojciech Sikora niekwestionowany autorytet w Polsce w obszarze diagnozy i rozwoju świadomości biznesowej w przedsiębiorstwach. Zakres działalności firmy Henderson Consulting Polska Sp. z o.o. obejmuje sześć kluczowych obszarów:

  • Diagnoza i rozwój poziomu świadomości biznesowej
  • Interim Management
  • Strategiczne doradztwo biznesowe
  • Badania satysfakcji i motywacji pracowników (ISMP)
  • Szkolenia i warsztaty handlowe, managerskie i rozwoju kompetencji osobistych
  • Coaching w oparciu o metodologię: ICF i ICC

Wartością każdej firmy doradczo-rozwojowej są jej Konsultanci, Trenerzy i Doradcy Biznesowi. Od samego początku powstania firmy Henderson Consulting Polska Sp. z o.o. kładziemy na ten obszar największy nacisk związany z najwyższymi kwalifikacjami zawodowymi naszych pracowników i współpracowników. Jesteśmy przekonani, że w ramach świadczonych usług doradczo-rozwojowych to właśnie wysokie kompetencje Konsultantów, Trenerów i Ekspertów Biznesowych mają największy wpływ na sukces rynkowy naszych obecnych i przyszłych klientów dla których prowadzimy projekty od ponad 16 lat w Polsce.

Firma Henderson Consulting Polska Sp. z o.o w liczbach

1999

realizacja pierwszych projektów doradczo-rozwojowych przez Konsultantów, Trenerów i Ekspertów Biznesowych pracujących i współpracujących w firmą Henderson Consulting Polska Sp. z o.o.

25,000

przeszkolonych pracowników we wszystkich sektorach rynku

160

przedsiębiorstw które w ostatnich 16 latach korzystały usług Konsultantów, Trenerów i Ekspertów Biznesowych pracujących i współpracujących w firmą Henderson Consulting Polska Sp. z o.o.

20

Konsultantów, Trenerów i Doradców Biznesowych pracujących i współpracujących z firmą Henderson Consulting Polska Sp. z o.o.

Jakie szkolenia oferujemy?
Oferujemy szeroki wachlarz szkoleń

Jedną z najbardziej cenionych cech na rynku usług szkoleniowych przez klientów we wszystkich sektorach rynku w ramach realizacji szkoleń i warsztatów praktycznych jest osoba prowadząca dany trening która powinna łączyć w sobie dwie najważniejsze kompetencje:

  • bardzo duże doświadczenie praktyczne zdobyte przez osobiste doświadczenia pracując w danym sektorze rynku na top managerskim stanowisku
  • silne kompetencje konsultacyjno-trenerskie predysponujące Konsultanta do pracy z grupą

Firma Henderson Consulting Polska Sp. z o.o. w odpowiedzi na potrzebę rynku i w oparciu o własne doświadczenia praktyczne zbudowała zespół Trenerów i Konsultantów prowadzących szkolenia i warsztaty wywodzących się z czterech głównych sektorów rynku: fmcg, farmacja, B2B, produkcja. Bogate portfolio szkoleń i warsztatów jest za każdym razem indywidualnie dopasowywane do potrzeb klientów i oczekiwań stawianych w ramach realizacji danego projektu doradczo-rozwojowego. Specjalizujemy się jako firma w kilku kluczowych obszarach prowadząc szkolenia i warsztaty praktyczne. Nasza oferta obejmuję m.in. poniższe programy:

  • Szkolenia handlowe w tym:

    • asertywność w sprzedaży
    • automotywacja sprzedawców
    • etyczne techniki perswazji w sprzedaży
    • mowa ciała w sprzedaży
    • implementacja catmana w punkcie sprzedaży
    • narzędzia i techniki prowadzenia rozmowy handlowej przez telefon
    • negocjacje handlowe-poziom podstawowy
    • negocjacje handlowe-poziom zaawansowany
    • postawa roszczeniowa klientów
    • podstawowe techniki sprzedaży
    • profesjonalna obsługa klientów detalicznego
    • profesjonalne badanie potrzeb klientów
    • prezentacja produktu-sprzedaż przez korzyści
    • psychologiczny portret klienta CRM
    • radzenie sobie z zastrzeżeniami w sprzedaży
    • skuteczna sprzedaż bezpośrednia
    • skuteczny i efektywny telemarketing
    • sztuka zarządzania klientem detalicznym
    • trudne rozmowy sprzedażowe
    • zaawansowane techniki sprzedaży
    • zasady skutecznej windykacji
    • zasady merchandising’u
  • Szkolenia rozwój osobisty w tym:

    • akceptacja zmiany
    • efektywność osobista
    • etyczna komunikacja perswazyjna
    • dzielenie się wiedzą
    • kreatywność
    • komunikacja interpersonalna
    • myślenie analityczne
    • odpowiedzialność
    • orientacja na cel
    • siła i odporność
    • postawa asertywna
    • prezentacja publiczna
    • proaktywność
    • rozwijanie kreatywności i twórczego myślenia
    • rozwiązywanie problemów

    Szkolenia i warsztaty specjalistyczne w tym:

    • account management
    • analiza raportów nielsena
    • key account management basic
    • key account management advance
    • mapping klientów
    • praca z narzędziem profit&loss
    • psychologia zachowań konsumenckich
    • tworzenie planu sprzedaży na klienta
    • tworzenie planu sprzedaży dla regionu
    • zarządzanie terytorium sprzedaży
  • Szkolenia hmenadżerskie w tym:

    • akademia kompetencji managerskich
    • budowanie zespołu
    • coaching podstawowy
    • coaching zaawansowany
    • delegowanie zadań
    • edyfikacja pracowników
    • empowerment
    • motywowanie pracowników
    • implementacja standardów sprzedaży
    • informacja zwrotna
    • inteligencja emocjonalna EQ managera
    • leadership podstawowy
    • leadership zaawansowany
    • lider organizacji uczącej się
    • organizacja pracy w zespole
    • planowanie i organizowanie pracy pracowników
    • podejmowanie trudnych decyzji managerskich
    • praca w zespole projektowym
    • praca na postawach i przekonaniach pracowników
    • prowadzenie rozmów oceniających rekrutacja pracowników
    • rozliczanie zadań
    • train the trainer
    • trening terenowy-coaching on zarządzanie zmianą w dziale
    • trudne rozmowy przełożonych
    • zarządzanie innowacją
    • zarządzanie konfliktem
    • zarządzanie projektem
    • zarządzanie strategiczne
    • zarządzanie stresem

Jakie obszary coachingujemy?
Poznaj cztery obszary coachingu

Znacząca cześć naszych Konsultantów, Trenerów i Ekspertów Biznesu pracujących i współpracujących z firmą Henderson Consulting Polska Sp. z o.o. posiada międzynarodową certyfikację coachów dwóch największych federacji coachingu na świecie: ICC-International Coaching Community i ICF-International Coach Federation.

Dwa słowa o coachingu: Coaching jest interaktywnym procesem, który pomaga pojedynczym osobom lub organizacjom w przyspieszeniu tempa rozwoju i polepszeniu efektów działania. Coachowie pracują z klientami w zakresach związanych z biznesem, rozwojem kariery, finansami, zdrowiem i relacjami interpersonalnymi. Dzięki coachingowi klienci ustalają konkretniejsze cele, optymalizują swoje działania, podejmują trafniejsze decyzje i pełniej korzystają ze swoich naturalnych umiejętności.

Profesjonalni coachowie zapewniają nieustającą współpracę przygotowaną specjalnie w celu niesienia pomocy klientom w osiąganiu satysfakcjonujących rezultatów w ich życiu zawodowym i osobistym. Coachowie pomagają ludziom poprawiać ich osiągnięcia i podnosić jakość ich życia. Są oni nauczeni słuchania, obserwowania i przystosowywania własnego podejścia do indywidualnych potrzeb klienta. Dążą do wydobycia rozwiązań i strategii z wnętrza klienta. Wierzą, że klient jest z natury kreatywny i pełen pomysłów. Zadanie coacha polega na wydobyciu tych umiejętności, zasobów i kreatywności, które klient już posiada.

W ramach działalności firmy Henderson Consulting Polska Sp. z o.o. świadczymy usługi z obszaru coachingu w poniższych czterech głównych obszarach:

Executive-Corporate coaching, skierowany jest on do:

  • działów kadr zainteresowanych wynajęciem zewnętrznych coachów
  • CEO’s, kadry zarządzającej, menedżerów i specjalistów, którzy chcieliby skorzystać z usług coacha
  • firm chcących wprowadzić coaching
  • firm, które pragną przeszkolić swoich menedżerów z zakresu coachingu
  • dla pracowników w celu zapobiegania "wypaleniu zawodowemu" lub pomoc w przypadku jego pojawienia się
  • firm zainteresowanych warsztatami z zakresu coachingu
  • firm pragnących wspomóc pracowników poprzez wykorzystanie coachingu w jednym z poniższych obszarów: planowanie strategiczne, proces re-engineeringu, budowanie i rozwój zespołów, ocena 360*

Small Business coaching-coaching kariery, skierowany jest on do:

  • właścicieli i menedżerów w małych firmach
  • firm rozpoczynających swoją działalność
  • specjalistów pracujących na prywatnej praktyce
  • ludzi prowadzących działalność gospodarczą z domu
  • ludzi pragnących odejść z dużych korporacji i założyć własny biznes

Career transition coaching-coaching kariery, skierowany jest on do:

  • pracowników zmieniających ścieżkę kariery
  • osób stojących przed znaczącymi decyzjami zawodowymi
  • osób pracujących w dużych korporacjach lub zastanawiających się nad podjęciem takiej posady
  • pracowników borykających się z decyzją czy odejść z dużej korporacji

Personal/life coaching, skierowany jest on do:

  • plany życiowe
  • wizję w życiu
  • wybitną dbałość o siebie
  • związki (dla singli, par i rodzin)
  • zdrowie i urodę
  • kreatywność
  • wolność finansową
  • organizację
  • problemy z dziećmi, nastolatkami i studentami,
  • deficyty uwagi